Domov 5 Imenik 5 Vilma Brodnik

ODDELEK ZA ZGODOVINO

Doc. dr. Vilma Brodnik

Docentka, znanstvena sodelavka

E-naslov: vilma.brodnik@fhs.upr.si

Kabinet: 22

Pedagoško delo

2. stopnja: Specialna didaktika Zgodovine 1; Specialna didaktika Zgodovine 2; Pedagoška praksa

Raziskovalna področja

Učni načrti za zgodovino, formativno spremljanje pri pouku zgodovine, preverjanje in ocenjevanje znanja zgodovine,  sodobne učne strategije pri pouku zgodovine, digitalna tehnologija pri pouku zgodovine

Projekti

Prenova izobraževalnih programov s prenovo ključnih programskih dokumentov (kurikuluma za vrtce, učnih načrtov ter katalogov znanja), Financira Evropska unija, trajanje 2022–2025 (https://www.zrss.si/projekti/prenova-izobrazevalnih-programov-s-prenovo-kljucnih-programskih-dokumentov-kurikuluma-za-vrtce-ucnih-nacrtov-ter-katalogov-znanj/); vodenje Predmetne kurikularne komisije za zgodovino.

Vključujoča šola – vključujoči fizični prostor, razvojno-aplikativni projekt, vodja dr. Ada Holcar, vir financiranja MVI, trajanje 2023– 2027 (https://www.zrss.si/strokovne-resitve/formativno-spremljanje-2/); članica projekta, koordinatorica projekta v Območni enoti Ljubljana.  

Izbrana bibliografija

BRODNIK, Vilma. Spodbujanje ustvarjalnosti in inovativnosti pri pouku zgodovine = Fostering creativity and innovation in history class. Zgodovina v šoli, ISSN 1318-1416. [Tiskana izd.], 2020, 28, št. 1, str. 2-23.

BRODNIK, VILMA. Avtentično učenje zgodovine = Authentic learning of History. Zgodovina v šoli, ISSN 1318-1416. [Tiskana izd.], 2019, 27, št. 1, str. 3-18.

BRODNIK, Vilma. Spodbujanje kritičnega mišljenja pri delu z zgodovinskimi viri = Encouraging critical thinking when working with historical sources. Zgodovina v šoli. ISSN 1318-1416. [Tiskana izd.], 2018, 26, št. 1, str. 18-38.

BRODNIK, Vilma. Pričevanja otrok o vojnah pri pouku zgodovine = Childrenʼs testimonies about war in history lessons. Šolska kronika: zbornik za zgodovino šolstva in vzgoje: glasilo Slovenskega šolskega muzeja. ISSN 1318-6728. [Tiskana izd.] 2018, 27 = 51, št. 3, str. 187-204.

BRODNIK, Vilma. Formativno spremljanje in vrednotenje znanja in učenja zgodovine = Formative assessment and evaluation of the knowledge and learning of history. Zgodovina v šoli. ISSN 1318-1416. [Tiskana izd.], 2017, 25, št. 1, str. 17-29.

Ostale sodelavke in sodelavci oddelka

Skip to content