ODDELEK ZA ZGODOVINO
Doc. dr. Vilma Brodnik
Docentka, znanstvena sodelavka

E-naslov: vilma.brodnik@fhs.upr.si
Kabinet: 22
Pedagoško delo
2. stopnja: Specialna didaktika Zgodovine 1; Specialna didaktika Zgodovine 2; Pedagoška praksa
Raziskovalna področja
Učni načrti za zgodovino, formativno spremljanje pri pouku zgodovine, preverjanje in ocenjevanje znanja zgodovine, sodobne učne strategije pri pouku zgodovine, digitalna tehnologija pri pouku zgodovine
Projekti
Prenova izobraževalnih programov s prenovo ključnih programskih dokumentov (kurikuluma za vrtce, učnih načrtov ter katalogov znanja), Financira Evropska unija, trajanje 2022–2025 (https://www.zrss.si/projekti/prenova-izobrazevalnih-programov-s-prenovo-kljucnih-programskih-dokumentov-kurikuluma-za-vrtce-ucnih-nacrtov-ter-katalogov-znanj/); vodenje Predmetne kurikularne komisije za zgodovino.
Vključujoča šola – vključujoči fizični prostor, razvojno-aplikativni projekt, vodja dr. Ada Holcar, vir financiranja MVI, trajanje 2023– 2027 (https://www.zrss.si/strokovne-resitve/formativno-spremljanje-2/); članica projekta, koordinatorica projekta v Območni enoti Ljubljana.
Izbrana bibliografija
BRODNIK, Vilma. Spodbujanje ustvarjalnosti in inovativnosti pri pouku zgodovine = Fostering creativity and innovation in history class. Zgodovina v šoli, ISSN 1318-1416. [Tiskana izd.], 2020, 28, št. 1, str. 2-23.
BRODNIK, VILMA. Avtentično učenje zgodovine = Authentic learning of History. Zgodovina v šoli, ISSN 1318-1416. [Tiskana izd.], 2019, 27, št. 1, str. 3-18.
BRODNIK, Vilma. Spodbujanje kritičnega mišljenja pri delu z zgodovinskimi viri = Encouraging critical thinking when working with historical sources. Zgodovina v šoli. ISSN 1318-1416. [Tiskana izd.], 2018, 26, št. 1, str. 18-38.
BRODNIK, Vilma. Pričevanja otrok o vojnah pri pouku zgodovine = Childrenʼs testimonies about war in history lessons. Šolska kronika: zbornik za zgodovino šolstva in vzgoje: glasilo Slovenskega šolskega muzeja. ISSN 1318-6728. [Tiskana izd.] 2018, 27 = 51, št. 3, str. 187-204.
BRODNIK, Vilma. Formativno spremljanje in vrednotenje znanja in učenja zgodovine = Formative assessment and evaluation of the knowledge and learning of history. Zgodovina v šoli. ISSN 1318-1416. [Tiskana izd.], 2017, 25, št. 1, str. 17-29.
Ostale sodelavke in sodelavci oddelka

Izr. prof. dr. Petra Kavrečič Božeglav
Izredna profesorica, višja znanstvena sodelavka

Doc. dr. Lev Centrih
Docent, znanstveni sodelavec

Doc. dr. Ines Beguš
Docentka, znanstvena sodelavka

Asist. mag. Leonida Ravšelj
Asistentka

Doc. dr. Jurij Hadalin
Docent, znanstveni sodelavec

Prof. dr. Aleksej Kalc
Redni profesor, znanstveni svetnik

Doc. dr. Mihael Kosi
Docent, znanstveni sodelavec

Prof. dr. Žarko Lazarević
Redni profesor, znanstveni svetnik

Prof. dr. Aleksander Panjek
Redni profesor, znanstveni svetnik

Doc. dr. Polona Sitar
Docentka, znanstvena sodelavka

Doc. dr. Marko Zajc
Docent, znanstveni sodelavec

Asist. dr. Miha Zobec
Asistent
