Medijska predstavitev manjšin na Češkem je raznolika in sledi trenutnim potrebam posamezne manjšine. Večina etničnih manjšin uporablja javno češko televizijo in javni češki radio kot najpomembnejša medija za predstavljanje svojih dejavnosti. Številne etnične manjšine na Češkem si prizadevajo ohraniti lastno identiteto in se z medijskim udejstvovanjem približati večini, vendar so njihova prizadevanja različno uspešna. Pomemben del predstavlja zdaj že skoraj milijon Ukrajincev, ki imajo možnost spremljanja televizije in radia v svojem maternem jeziku in za katere so prilagojeni tudi programi na češkem radiu in televiziji.
Tiskani časopisi, avtorske knjige in razstave so že dolgo del popularizacije manjšinskega življenja na Češkem, večina teh dejavnosti pa prejema subvencije Ministrstva za kulturo Češke republike. Tudi majhne manjšine, kot so Nemci, Bolgari, Srbi, so lahko uspešne pri izdajanju lastnih periodičnih publikacij. Večje manjšine, kot so Slovaki in Vietnamci, se na Češkem šele uveljavljajo v medijih in skozi medijske prezentacije lastnih kultur. Novi mediji, ki prinašajo človeško življenje v kibernetski prostor in ustvarjajo družbeno življenje na spletu, kot so kanali YouTube, ali druge spletne aplikacije, omogočajo zadovoljevanje manjšinskih potreb ter povezovanje manjšin in večinskega prebivalstva na nove in inovativne načine.
Andrea Preissová Krejčí bo gostovala v okviru Erasmus programa pri predmetu Medkulturno komuniciranje, ki ga izvaja izr. prof. dr. Karmen Medica.