Študentke in študenti programa Komuniciranje in mediji Fakultete za humanistične študije Univerze na Primorskem smo želeli ugotoviti, iz katerih medijev mladi pridobivajo novice o družbeno-političnem dogajanju in koliko zaupajo različnim medijem – od televizije do časnikov in družbenih omrežij.
Ali še velja, da ljudje najraje spremljajo tiste medije, katerim najbolj zaupajo? Če mladi ne berejo več časnikov niti na spletu, od kod se potem informirajo? Jih zanimive novice spodbudijo, da jih delijo naprej? Jih preverijo? So prijatelji na družbenih omrežjih tisti, katerim najbolj zaupajo? Je informiranost ali želja po informiranosti pogoj za aktivno participacijo v javni razpravi, večinoma preko družbenih omrežij? Nekaterim medijem mladi ne zaupajo, pa jih še vseeno pogosto spremljajo. Ali nato iščejo dodatne informacije?
Odgovore na zastavljena vprašanja daje anketna raziskava, ki je bila izvedena letos spomladi v okviru predmeta Javnost in javno mnenje pod mentorstvom dr. Petra Sekloče. Rezultati, ki jih bomo predstavili, nudijo vpogled v paradokse sodobne medijske krajine in javnega komuniciranja.
Rezultati raziskave pa so bili tudi izhodišče za naslednji korak: kako nagovoriti mlade, da spremljajo verodostojne medije in preverjajo informacije, ki jih pridobivajo na spletu. Pod mentorstvom dr. Sandre Bašić Hrvatin smo oblikovali kampanjo, s katero odpiramo nova vprašanja in iščemo kreativne odgovore.
Študentke in študenti 2. in 3. letnika programa Komuniciranje in mediji, Fakulteta za humanistične študije Univerze na Primorskem
VLJUDNO VABLJENI!