Spomladi so partnerji v okviru projekta izvajali anketiranje novinarjev, visokošolskih učiteljev in študentov v povezavi z razumevanjem novinarstva katastrof. Projekt je v trenutni fazi usmerjen v razvoj učnega načrta oziroma kurikuluma, ki bi ga lahko uporabile visokošolske ustanove. Namen tega kurikuluma je ustvariti potencialni študijski predmet, ki bi študente poučeval o novinarstvu v kontekstu kriz in katastrof. Ta predmet bi se osredotočal na specifične veščine in znanja, ki so pomembna za novinarje, kadar poročajo o naravnih nesrečah, humanitarnih krizah ali drugih izrednih dogodkih. Cilj je, da se bodoči novinarji naučijo, kako odgovorno in etično poročati o občutljivih temah, da se prepreči širjenje panike, napačnih informacij ali drugih negativnih posledic, ki bi lahko povzročile dodatno škodo javnosti.
Naj povzamemo, da si partnerji v okviru projekta Novinarstvo katastrof prizadevajo zapolniti praznino v novinarskem izobraževanju s pripravo učnih načrtov, vodnikov in digitalnega gradiva, povezanega z novinarskim poročanjem ob nesrečah. V načrtu je tudi priprava nove generacije vodnikov, ki jih bodo lahko novinarji uporabljali med procesi ob nesrečah. Cilj tega projekta je med drugim tudi razviti inovativen preventivni učni paket in vodnik, ki bo študente novinarstva in novinarje, ki delajo na terenu, pripravil na težave, s katerimi se bodo srečevali med nesrečami.
Mednarodne goste je pozdravil tudi prorektor za internacionalizacijo prof. dr. Michaël Mrissa, ki jim je Univerzo na Primorskem približal s kratko predstavitvijo.