To ni reprezentativen vzorec, se strinjajo, a rezultati dajo misliti, pravi mentor Peter Sekloča. Na podlagi teh ugotovitev so študenti programa Komuniciranje in mediji oblikovali kampanjo, s katero odpirajo nova vprašanja in iščejo kreativne odgovore. Podrobneje v posnetku:
Kaj je zanimalo študente?
Ali še velja, da ljudje najraje spremljajo tiste medije, katerim najbolj zaupajo? Če mladi ne berejo več časnikov niti na spletu, od kod se potem informirajo? Jih zanimive novice spodbudijo, da jih delijo naprej? Jih preverijo? So prijatelji na družbenih omrežjih tisti, katerim najbolj zaupajo? Je informiranost ali želja po informiranosti pogoj za aktivno participacijo v javni razpravi, večinoma preko družbenih omrežij? Nekaterim medijem mladi ne zaupajo, pa jih še vseeno pogosto spremljajo. Ali nato iščejo dodatne informacije?
Anketi lahko prisluhnete na: https://bit.ly/3xfsYS5
Besedilo in foto: Radio Koper