V preteklih mesecih so se študenti soočili z vprašanji, kot so: kaj je medijska pismenost? Zakaj je pomembna? Kakšne vrednote imajo zoomerji? Kaj si želijo, česa se bojijo, komu zaupajo in kako vidijo svet, ki jim ga zapuščamo mi, starejši?
V letos opravljeni javnomnenjski poizvedbi je namreč 51 % študentk in študentov Fakultete za humanistične študije redko ali nikoli ne preverjalo verodostojnosti ali vira novic, čeprav jih 38 % meni, da je medijska pismenosti pomembna, 60 % vprašanih pa jih celo meni, da je zelo pomembna.
Razstavljeni plakati tako naslavljajo mlade, zlasti generacijo Z, in jih spodbuja, da ne le premišljujejo o vprašanjih medijske pismenosti, temveč tudi aktivno delujejo. Plakati so oblikovani z namenom, da nagovorijo mlade na način, ki je zanje relevanten in zanimiv.
Vabljeni, da si razstavo ogledate v prostorih Fakultete za humanistične študije. Plakati so razstavljeni na vratih predavalnic.