Domov 5 Obvestila 5 Razstava študentov: Medijska pismenost v medijsko nepismeni družbi

Razstava študentov: Medijska pismenost v medijsko nepismeni družbi

27. maja, 2024

V času, ko medijski prostor postaja nepregledna mreža različnih virov informracij, je izbira verodostojnih informacij ključnega pomena za razumevanje sveta, v katerem živimo. Prav to je bilo vodilo študentk in študentov Fakultete za humanistične študije UP, ki so se v okviru predmeta Trženje in tržno komuniciranje poglobili v tematiko medijske pismenosti. Rezultat večmesečnega dela so plakati kot premišljen pristop k ozaveščanju mladih in širše družbe o pomenu medijske pismenosti. Razstavljene plakate si lahko ogledate na vratih predavalnic v drugem in tretjem nadstropju na UP FHŠ.

V preteklih mesecih so se študenti soočili z vprašanji, kot so: kaj je medijska pismenost? Zakaj je pomembna? Kakšne vrednote imajo zoomerji? Kaj si želijo, česa se bojijo, komu zaupajo in kako vidijo svet, ki jim ga zapuščamo mi, starejši?

V letos opravljeni javnomnenjski poizvedbi je namreč 51 % študentk in študentov Fakultete za humanistične študije redko ali nikoli ne preverjalo verodostojnosti ali vira novic, čeprav jih 38 % meni, da je medijska pismenosti pomembna, 60 % vprašanih pa jih celo meni, da je zelo pomembna.

Razstavljeni plakati tako naslavljajo mlade, zlasti generacijo Z, in jih spodbuja, da ne le premišljujejo o vprašanjih medijske pismenosti, temveč tudi aktivno delujejo. Plakati so oblikovani z namenom, da nagovorijo mlade na način, ki je zanje relevanten in zanimiv.

Vabljeni, da si razstavo ogledate v prostorih Fakultete za humanistične študije. Plakati so razstavljeni na vratih predavalnic.

Skip to content