Letos se je na povabilo odzvalo dvanajst slovenskih študentov, od tega pet študentov z UP in sicer dve študentki z UP FHŠ in trije študentje z UP FAMNIT. V Pekingu so se študentje iz Slovenije združili še s skupino desetih študentov s slovaške Komenius univerze iz Bratislave. Slovenske študente je vodila sinologinja Anja Ahčin s KUK UP.
Potovanje se je začelo z obiskom Pekinga, kjer so študentje doživeti bogato kulturno dediščino in sodobni utrip kitajske prestolnice, ko so si dva dni ogledali zgodovinske znamenitosti, kot je Kitajski zid, ali pa se sprehajali po modernih pekinških avenijah in nakupovalnih centrih.
Nato so se s hitrim vlakom odpravili v obmorsko mesto Qingdao, kjer so preživeli ves teden. Poleg raziskovanja naravnih znamenitosti, kot je gorovje Laoshan z mnogimi budističnimi in daoističnimi templji, so si ob morju ogledali tudi tempelj Zhan Qiao.
Hkrati so imeli vsako dopoldne med 8.30 in 11.30 v okviru rednega programa priložnost, da izboljšajo svoje znanje kitajščine. Jezikovni tečaj je bil pomemben del njihovega potovanja, saj jim je omogočil boljše razumevanje kitajske kulture ter razvijanje medkulturne sporazumevalne zmožnosti.
Qingdao je študente navdušil tudi s svojo kulinariko, ki temelji predvsem na morski hrani. Imeli so priložnost poskusiti različne jedi iz školjk, lignjev in polžev, pa tudi kitajske žlinkrofe (jiaozi) polnjene z mesom morskega ježka.
Zadnji del potovanja je bil namenjen obisku Šanghaja, kjer so študentje poleg ogleda starega mestnega jedra in znamenitega mesta na vodi Zhujiajiao, obiskali tudi sedež tehnološkega giganta Huawei. Tam so jih prijazno sprejeli, razkazali najnovejše tehnološke dosežke in jim omogočili zabavno izkušnjo s simulatorjem, kjer so virtualno obiskali podvodni svet
Poletna šola je študentom ponudila nepozabno izkušnjo, ker je združevala kulturna, jezikovna in kulinarična doživetja. Program ni le poglobil njihovo razumevanje kitajske kulture in jezika, ampak jim je omogočil tudi vpogled v najsodobnejše tehnološke inovacije, kar bo nedvomno vplivalo na njihovo prihodnjo akademsko in poklicno pot.