Pri organizaciji poletne šole so moči združile štiri institucije, in sicer Univerza na Primorskem, Univerza St. Kliment Ohridski v Sofiji, Univerza v Saarlandu, ki so partnerice Evropske univerze Transform4Europe, in Univerza na Reki. Poletno šolo je obiskovalo nekaj manj kot 20 študentov iz Bosne in Hercegovine, Bolgarije, Nemčije, Hrvaške in Avstrije.
Vsebina poletne šole je bila tesno povezana tudi s temo mednarodnega muzejskega dneva ICOM 2024, ki se osredotoča na vlogo muzejev kot izobraževalnih in raziskovalnih središč. Študenti so skozi predavanja, delavnice in terensko delo pridobivali dragocene izkušnje ter nadgrajevali svoje znanje o sodobnih muzejskih praksah. Ugledni predavatelji iz različnih institucij so udeležencem predstavili širok spekter tem, od novih teoretičnih pristopov do praktičnih primerov iz dediščinske prakse.
Poleg akademskega programa je imela poletna šola tudi praktično komponento v obliki terenskega dela. Udeleženci so si pod vodstvom Minke Osojnik, konservatorke z ZVKDS OE Nova Gorica, ogledali poznogotske poslikave cerkva na Gradišču, Famljah in Naklem, kjer so imeli priložnost spoznati dediščino teh krajev iz prve roke ter skozi prizmo živih laboratorijev preučiti možnosti njenega upravljanja. Ta neposreden stik z dediščino je študentom omogočil, da so teoretična znanja prenesli v prakso, kar je pomemben korak k oblikovanju celostnih pristopov na področju dediščinske in muzeološke stroke.
Udeleženci so izrazili navdušenje nad pridobljenim znanjem ter pozitivnimi izkušnjami, ki so jih pridobili tako med virtualnim kot tudi praktičnim delom. Organizatorji so poudarili, da so bili odzivi zelo pozitivni, kar jih spodbuja k načrtovanju že prihodnje izvedbe poletne šole, ki bo septembra 2025 v Sofiji v Bolgariji. Cilj ostaja jasen: nadaljevati z inovativnimi in vključujočimi pristopi k dediščini ter spodbujati sodelovanje med evropskimi raziskovalnimi in izobraževalnimi institucijami.