Domov 5 Imenik 5 Vanja Petrović

ODDELEK ZA SLOVENISTIKO

Asist. Vanja Petrović

Asistent

E-naslov: vanja.petrovic@fhs.upr.si

Pedagoško delo

1. stopnja: Literarna stilistika in struktura literarnega dela; Uvod v književnost;  Svetovna književnost 2: od renesanse do sodobnosti; Književnost I: starejša slovenska književnost;Slovenščina kot tuji jezik 1; Slovenščina kot tuji jezik 2

Raziskovalna področja

Mladinska književnost, primerjalna književnost, slovenščina kot drugi/tuji jezik

Prenova izobraževalnih programov s prenovo ključnih programskih dokumentov (kurikuluma za vrtce, učnih načrtov ter katalogov znanja), Financira Evropska unija, trajanje 2022–2025 (https://www.zrss.si/projekti/prenova-izobrazevalnih-programov-s-prenovo-kljucnih-programskih-dokumentov-kurikuluma-za-vrtce-ucnih-nacrtov-ter-katalogov-znanj/); vodenje Predmetne kurikularne komisije za zgodovino.

Vključujoča šola – vključujoči fizični prostor, razvojno-aplikativni projekt, vodja dr. Ada Holcar, vir financiranja MVI, trajanje 2023– 2027 (https://www.zrss.si/strokovne-resitve/formativno-spremljanje-2/); članica projekta, koordinatorica projekta v Območni enoti Ljubljana.  

BRODNIK, Vilma. Spodbujanje ustvarjalnosti in inovativnosti pri pouku zgodovine = Fostering creativity and innovation in history class. Zgodovina v šoli, ISSN 1318-1416. [Tiskana izd.], 2020, 28, št. 1, str. 2-23.

BRODNIK, VILMA. Avtentično učenje zgodovine = Authentic learning of History. Zgodovina v šoli, ISSN 1318-1416. [Tiskana izd.], 2019, 27, št. 1, str. 3-18.

BRODNIK, Vilma. Spodbujanje kritičnega mišljenja pri delu z zgodovinskimi viri = Encouraging critical thinking when working with historical sources. Zgodovina v šoli. ISSN 1318-1416. [Tiskana izd.], 2018, 26, št. 1, str. 18-38.

BRODNIK, Vilma. Pričevanja otrok o vojnah pri pouku zgodovine = Childrenʼs testimonies about war in history lessons. Šolska kronika: zbornik za zgodovino šolstva in vzgoje: glasilo Slovenskega šolskega muzeja. ISSN 1318-6728. [Tiskana izd.] 2018, 27 = 51, št. 3, str. 187-204.

BRODNIK, Vilma. Formativno spremljanje in vrednotenje znanja in učenja zgodovine = Formative assessment and evaluation of the knowledge and learning of history. Zgodovina v šoli. ISSN 1318-1416. [Tiskana izd.], 2017, 25, št. 1, str. 17-29.

Ostale sodelavke in sodelavci oddelka

Skip to content